Karta umożliwia dokonywanie następujących transakcji
- płatności zbliżeniowe do 100 zł, bez użycia kodu PIN (dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN);
- płatności bezgotówkowe za towary i usługi w placówkach, oznaczonych logiem MasterCard, w tym dokonywanie transakcji zbliżeniowych;
- wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych logiem MasterCard;
- płatności dokonywane na odległość, bez fizycznego użycia karty, np. poprzez Internet, pocztę, telefon, zegarek;
- wypłaty gotówki w ramach usługi cash back u akceptantów świadczących taką usługę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Przy użyciu karty MasterCard PayPass możesz sprawdzić wysokość wolnych środków na rachunku w bankomatach świadczących taką usługę oraz dokonać zmiany numeru PIN. Będąc Użytkownikiem karty MasterCard PayPass masz możliwość dokonywania awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku utraty karty podczas pobytu za granicą.
Teraz wydanie karty, oraz płatności kartą w kraju i za granicą, są bezpłatne.
Wypłata gotówki we wskazanych bezpłatnych bankomatach Grupy BPS i Planet Cash, których pełna lista znajduje się tutaj, również jest darmowa.
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty należy niezwłocznie zastrzec kartę:
- telefonicznie pod numerem +48 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart),
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku BPS S.A. tel 86 215-50-50 (serwis Banku BPS S.A. jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu),
- w portalu Kartosfera,
- lub w dowolnej placówce Banku.