Wybierając Kartę MasterCard Business Debetową zyskujesz:

  • wygodę i bezpieczeństwo pracowników – dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. – nie są narażeni na utratę gotówki
  • łatwą kontrola wydatków pracowników – dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
  • eliminację zaliczek dla pracowników
  • komfort – klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
  • łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS, których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty
  • szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
  • możliwość dokonywania transakcji w Internecie
  • łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej – do 100 zł bez użycia kodu PIN (dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN)

 

Przy użyciu karty MasterCard Business możesz sprawdzić wysokość wolnych środków na rachunku w bankomatach świadczących taką usługę oraz dokonać zmiany numeru PIN. Będąc Użytkownikiem karty masz możliwość dokonywania awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku utraty karty podczas pobytu za granicą.

Wydanie karty oraz płatności kartą w kraju i za granicą, są bezpłatne. Wypłata gotówki we wskazanych bezpłatnych bankomatach Grupy BPS i Planet Cash, których pełna lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty również jest darmowa.

 

W przypadku kradzieży lub zgubienia karty należy niezwłocznie zastrzec kartę:

  • telefonicznie pod numerem +48 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart),
  • telefonicznie poprzez Infolinię Banku BPS S.A. tel 86 215-50-50 (serwis Banku BPS S.A. jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu),
  • w portalu Kartosfera,
  • lub w dowolnej placówce Banku.
Bank przejmuje odpowiedzialność za transakcje dokonane kartą zgubioną lub skradzioną już od momentu zgłoszenia jej zastrzeżenia przez Użytkownika!

Do góry

Uwaga!

Przeglądarka internetowa z której korzystasz jest przestarzała przez co strona może nie wyświetlać się w prawidłowy sposób. Zalecane przeglądarki: Chrome, Firefox, Opera

Developer tools

ReD Responsive Framework version