Zmiana w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

 

Uprzejmie informujemy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca w Grupie BPS wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.

Realizacja wymogu silnego uwierzytelniania będzie polegała na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowego zabezpieczenia w postaci 4 cyfrowego kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure.

Ważne >> Nie jest to PIN do karty!

 

Aby dokonywać transakcji internetowych wszyscy Klienci muszą taki kod PIN ustanowić w portalu KartoSFERA.

 

W trakcie realizacji transakcji w Internecie w pierwszej kolejności Klient proszony jest o podanie wcześniej ustalonego kodu PIN, a dopiero później o kod z wiadomości SMS.

 

Jak nadać kod PIN w portalu KartoSFERA?

Jak wyglądać będzie uwierzytelnienie transakcji w ramach zmienionej usługi 3D Secure?

 

Co jeśli Klient nie pamięta swojego hasła do portalu Kartosfera?

W tym celu należy się zgłosić do jednej z placówek Banku – osobiście lub telefonicznie
lub zadzwonić na Infolinię BPS +48 86 215 50 00

Do góry

Uwaga!

Przeglądarka internetowa z której korzystasz jest przestarzała przez co strona może nie wyświetlać się w prawidłowy sposób. Zalecane przeglądarki: Chrome, Firefox, Opera

Developer tools

ReD Responsive Framework version