Informacje i zalecenia dotyczące pandemii wirusa SARS-Cov-2

Z uwagi na wprowadzenie stanu epidemii związanej z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, wywołującym chorobę COVID-19 informujemy,
że Bank Spółdzielczy w Tychach wprowadza szereg czynności prewencyjnych mających na celu ograniczenie ryzyka zarażenia zarówno
Klientów Banku, jak i jego Pracowników. Poniżej najważniejsze informacje:


Zapewnienie ciągłości działania

  • Pieniądze zdeponowane w Banku Spółdzielczym w Tychach są bezpieczne, a Bank nie planuje zawieszenia działalności z powodu pandemii.
    Zapewniamy, że Klienci Banku będą mieli dostęp do środków na rachunkach bankowych zarówno w wybranych placówkach, jak i za pośrednictwem
    bankowości elektronicznej. Informacje na temat ewentualnych zmian w godzinach funkcjonowania placówek będą na bieżąco publikowane
    za pośrednictwem niniejszej strony internetowej. 


Wizyty w placówkach 

  • Z dniem 06 lipca 2020 r. (poniedziałek) nastąpi zmiana godzin otwarcia niektórych placówek Banku.

    Nowe godziny otwarcia:

    • Oddział I Tychy, ul. Damrota 41: poniedziałek – piątek od 8:00 do 17:00
    • Oddział Bieruń, Rynek 18: poniedziałek, wtorek od 9:30 do 17:00; środa, czwartek, piątek od 08:30 do 16:00
    • POK Bojszowy, ul. Szczęsna 7: poniedziałek, środa, piątek od 9:00 do 16:00
    • POK Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 11: poniedziałek, środa, piątek od 9:00 do 16:00
    • POK Lędziny, ul. Lędzińska 14: poniedziałek, środa, piątek od 9:00 do 16:00
    • POK Wyry, ul. Główna 58: poniedziałek, środa, piątek od 9:00 do 16:00

    Placówka zlokalizowana w Tychach przy Al. Niepodległości 55 pozostaje w trybie „Centrum Zapasowego” z wyłączoną obsługą
    Klientów. Za powstałe niedogodności przepraszamy.

  • Jednocześnie, z uwagi na liczbę osób zakażonych wirusem SARS CoV-2 na Śląsku, prosimy nadal
    zachowywać szczególną ostrożność i ograniczać częstotliwość wizyt w placówkach Banku do niezbędnego minimum.
    Zachęcamy również do korzystania z płatności bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych/kredytowych oraz aplikacji
    mobilnej G Pay, jak również z systemów bankowości internetowej
    Szczegółowe informacje dotyczące danych kontaktowych oraz godzin otwarcia placówek znajdują się w zakładce KONTAKT.

  • W przypadku konieczności osobistego stawiennictwa w Banku przypominamy o obowiązujących limitach liczby osób
    przebywających w placówce (szczegóły na komunikatach eksponowanych przy wejściu do placówek). Prosimy również
    stosować się do wskazówek Pracowników.


Realizacja przelewów i płatności

  • Ze względów bezpieczeństwa rekomendujemy realizowanie płatności bez użycia gotówki, tj. za pomocą kart płatniczych/kredytowych oraz
    poprzez płatności mobilne G Pay.
  • Zalecamy pozostawanie w domach i realizację przelewów oraz innych operacji bankowych z użyciem bankowości internetowej.
  • W dniu 8 kwietnia 2020 r. uruchomiliśmy nową funkcjonalność systemu eBankNet, dzięki której posiadacze Konta Oszczędnościowego Skarbonka
    uzyskają możliwość realizacji internetowych przelewów swoich oszczędności z rachunku Skarbonki na rachunek własny. 

 

Sieć ponad 7200 bankomatów 

  • Aktualna lista bankomatów, z których nasi Klienci mogą dokonywać wypłat bez prowizji: BANKOMATY

 

Kontakt z Bankiem


Gdzie szukać pomocy?

Zalecamy na bieżąco śledzić informacje dotyczące pandemii oraz stosować się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia oraz NFZ. 
Bieżące informacje możecie Państwo znaleźć tutaj >>

Poniżej ulotka z aktualnymi numerami telefonów dla osób szukających pomocy.

 

Do góry

Uwaga!

Przeglądarka internetowa z której korzystasz jest przestarzała przez co strona może nie wyświetlać się w prawidłowy sposób. Zalecane przeglądarki: Chrome, Firefox, Opera

Developer tools

ReD Responsive Framework version