Informacje i zalecenia dotyczące pandemii wirusa SARS-Cov-2

Z uwagi na wprowadzenie stanu epidemii związanej z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, wywołującym chorobę COVID-19 informujemy,
że Bank Spółdzielczy w Tychach wprowadza szereg czynności prewencyjnych mających na celu ograniczenie ryzyka zarażenia zarówno
Klientów Banku, jak i jego Pracowników. Poniżej najważniejsze informacje:


Zapewnienie ciągłości działania

  • Pieniądze zdeponowane w Banku Spółdzielczym w Tychach są bezpieczne, a Bank nie planuje zawieszenia działalności z powodu pandemii.
    Zapewniamy, że Klienci Banku będą mieli dostęp do środków na rachunkach bankowych zarówno w wybranych placówkach, jak i za pośrednictwem
    bankowości elektronicznej. Informacje na temat ewentualnych zmian w godzinach funkcjonowania placówek będą na bieżąco publikowane
    za pośrednictwem niniejszej strony internetowej. 


Wizyty w placówkach 

  • W związku z wprowadzeniem stanu epidemii związanej z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 z dniem 30.03.2020 r. zmianie ulega dostępność
    placówek Banku (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 31.03.2020 r. w godzinach 10:00-12:00 obsługiwane mogą być wyłącznie
    osoby powyżej 65. roku życia):
    – Oddział I Tychy, ul. Damrota 41: pon., wt. od 9:30 do 15:00 (telefonicznie: 8:00-16:00); śr., czw., pt. od 8:30 do 14:00 (telefonicznie: 8:00-15:30).
    – Oddział Bieruń, Rynek 18: poniedziałek – piątek od 8:30 do 14:00.
    – POK Bojszowy, ul. Szczęsna 7: poniedziałek, środa od 9:00 do 14:00.
    – POK Wyry, ul. Główna 58: wtorek, czwartek od 9:00 do 14:00.
    – POK Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 11: piątek, od 9:00 do 14:00.

    Pozostałe placówki są nieczynne do odwołania. Za powstałe niedogodności przepraszamy. 
    Szczegółowe informacje dotyczące danych kontaktowych oraz godzin otwarcia placówek znajdują się w zakładce KONTAKT
  • Zalecamy ograniczenie wizyt w placówkach bankowych do niezbędnego minimum, a w przypadku konieczności osobistego stawiennictwa
    w Banku przypominamy o obowiązujących limitach liczby osób przebywających w placówce (szczegóły na komunikatach eksponowanych
    przy wejściu do placówek). Prosimy również stosować się do wskazówek Pracowników.


Realizacja przelewów i płatności

  • Ze względów bezpieczeństwa rekomendujemy realizowanie płatności bez użycia gotówki, tj. za pomocą kart płatniczych/kredytowych oraz
    poprzez płatności mobilne G Pay.
  • Zalecamy pozostawanie w domach i realizację przelewów oraz innych operacji bankowych z użyciem bankowości internetowej.

 

Sieć ponad 7200 bankomatów 

  • Aktualna lista bankomatów, z których nasi Klienci mogą dokonywać wypłat bez prowizji: BANKOMATY

 

Kontakt z Bankiem


Gdzie szukać pomocy?

Zalecamy na bieżąco śledzić informacje dotyczące pandemii oraz stosować się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia oraz NFZ. 
Bieżące informacje możecie Państwo znaleźć tutaj >>

Poniżej ulotka z aktualnymi numerami telefonów dla osób szukających pomocy.

 

Do góry

Uwaga!

Przeglądarka internetowa z której korzystasz jest przestarzała przez co strona może nie wyświetlać się w prawidłowy sposób. Zalecane przeglądarki: Chrome, Firefox, Opera

Developer tools

ReD Responsive Framework version